27 Mayıs 2013 Pazartesi

Yıldız Tilbe - En Çok Beğenilen Düetleri indir (2013)




Yıldız Tilbe - En Çok Beğenilen Düetleri (2013)

192 Kbps Kalitesindedir

Yerli Karma Liste indir Download


Ali Güven - Yüreğin Beni İsterse
Amr Diab - Hep Yanımda Kal
Atilla Atasoy - Sevmekten Bıkmayacağım
Azer Bülbül - Gidiyorum
Ceza (Mercan Dede) - Tutsak
Deniz Açılmış - Bana Döneceksin
Deniz Açılmış - Bilmece
Deniz Açılmış - Sende Seveme
Deniz Erdoğan - Hani Gitmesen Diyorum
Emir - Eline Düştüm
Hakan Altun - Ruh İkizi
Hakan Demirtaş - Sevmeyeceğim
Kıvırcık Ali - Al Ömrümü
Kubat - Bugün
Manga - Hani Biz
Onur Kırış - Leyla
Özge Hakik - Ayrılığın Yükü Ağır
Ragga Oktay - Gitme Kal
Rober Hatemo - Aşksız Prens
Şerif Kayran - Yürek Yaram
Toprak - El Ele Olsak
Toprak - Hep Senin Olabilirim
Uğur Arslan - Yıldız Gözlüm



Rar Şifresi : amazonic-erdal2007

0 yorum:

Yorum Gönder