27 Mayıs 2013 Pazartesi

Çeşitli Sanatçılar - Şehitlerimizin Anısına Şarkılar indir (2013)




Çeşitli Sanatçılar - Şehitlerimizin Anısına Şarkılar (2013)

192 Kbps Kalitesindedir

Yerli Karma Liste indir Download


Bedirhan Gökçe - Şehit Olursam Ağlama Anne
Mustafa Yıldızdoğan - Bu Vatan Kimin
Yüksel Özkasap - Askerim
Serdem Coşkun - Şafak Kaçtı Askerim
Zekai Tunca - Asker Mektubu
Mustafa Sağyaşar - Asker Mektubu
Şehit Askerin Son Mektubu
Aysun Gültekin - Eledim Eledim
Nefret - Herşey Vatan İçin
Hilal Özdemir - Asker Türküsü
Uğur Işılak - Adım Mehmet
Mine Koşan -  Asker
Murat Evgin - Şehit
Mersinli İsmail - Vatan Sağolsun
Musa Eroğlu - Askerin Türküsü
Zara - Canım Askerim
Ahmet Şafak - Sevdalı Şehit
Muammer Öztaş - Şehit
Murat Başaran - Gülümse Anne
Mustafa Yıldızdoğan - Şehitler Ölmez
Güler Duman - Askerin Türküsü
Mustafa Aydın - Sarıkamış Şehitleri
Bahar - Askerde Şimdi
Zeynep - Mehmedim
Erdoğan Aydın - Şehide Ağıt
Yunus Bülbül - Asker Bayramı
Gülay - Asker Yolu Beklerim
Bahri Altaş - Pusu Kurdular Askerime
Mihrican Bahar - Memedim
Uğur Arslan - Er Mektubu
Ozan Arif - Şehitler Ölmez
Zeynep Başkan - Asker Yolu Beklerim



Rar Şifresi : amazonic-erdal2007

0 yorum:

Yorum Gönder