4 Haziran 2013 Salı

Damar Şöleni - En Beğenilen Damar Şarkılar indir (2013)




Damar Şöleni - En Beğenilen Damar Şarkılar (2013)

192 Kbps Kalitesindedir

Yerli Karma Liste indir Download


Adnan Senses - Duman Oldum
Ali Tekintüre - Ben Olmaliydim
Bülent Gokce - Gittigin O Yollar
Cansever - Duman Oldum
Hakan Taşıyan - Gelin Oldugun Gece
Orhan Esen - Benim Ol
Tudanya - Aglatma Beni
Ugur Bayar - Vurun (Aglarim)
Uğur Bayar - Taştan Yürekli
Uğur Bayar - Vefasız Askini İstemiyorum
Ali Dizmen - Basima Tac Etmedimmi
Ali Gencdemir - Hadi At Beni
Arif Susam - Bitmiyor Geceler
Emrah - Bir Tek Sen Varsin
Gulagacli Nihat - Telli Turnam
Hasan Meral - Ben Aglarim
Mustafa Kütük - Huzurum Kalmadi
Selahattin Ozdemir - Kismet Olmadi
Selahattin Özdemir - Vazgeç Arkadaş
Urfali Mustafa - Yanlizligim
Ali Manaz - Git Güle Güle
Ali Osman Sahin - Degme Doktor
Ali Osman Sahin - Gel Dostum Icelim
Ali Yildiz - Bu Kadin Neden Agliyor
Alihan - Sana Mı Tapacaktım
Ali - Yasamam Artik
Baskentli Kara Murat - Kirgin Gönlüm
Eyup Oztekin - Seviyorum Seni
Nevzat Altintas - Senin Ardindan
Yildirim Yildizdogan - Sensiz Olamam
Ankarali Namik - Atek's Mix
Asik Gülfani - Olsunda Gör
Dursun Aktürk - Sensiz Yasiyorum Sanma
Ersoy Savas - Eminem
Fuat Özok - Al Yazmali
Güler Isik - Ele Eyvah
Murat Karaca - Yar Yanimda Olmayinca
Mustafa Lal - Dost Kaldimi
Orhan Ölmez - Kurusa Fidanim
Tunay Cöke - Bi Care Gönül
Ahmet Tuncer - Sana Olan Sendamdadir
Ali Osman Sahin - Degme Doktor
Ali Yildiz - Bu Kadin Neden Agliyor
Ankarali Namik - Kafam Bozuk
Besim Bal - Yagma Yagmur
Bülent Gökce - Gittigin O Yollar
Dursun Aktürk - Sensiz Yasiyorum Sanma
Emir Bozdogan - Insallah
Ersoy Savas - Kaldi Yarina
Murat Can - Yaram Cok Derin
Ali Manaz - Git Güle Güle
Ali Osman Sahin - Gel Dostum Icelim
Besim Bal - Nazli Nazli
Volkan Uygurtas - Sildim Seni Kalbimden
Hakan Akgun - Zorunami Gitti
Ismail Kacmaz - Beyaz Giyme
Kadir Demirtas - Hele Nenni
Murat Karaca - Gönül Dagima
Neset Celebi - Bizim Elller
Unal Kaya - Aklimdan Cikmiyon
Ali Manaz - Deli Gönül
Elmadagli Adnan - Basaramadim
Ercan Bilen - Insallah
Gulagacli Nihat - Telli Turnam
Hakan Bozdag - Yalan Dünya
Kazanli Volkan - Git Güle Güle
Omer Sahin - Caresi Yokmu
Salih Elcin - Yare Gidem
Taner Olgun - Gel Aysem
Veysel Saygili - Garip Kulum
Baskentli Erdal - Sokak Kadini
Bülent Kuskulu - Aysem
Elmadagli Adnan - Sarhos
Emrah Demir - Sende Kaldi Yüregim
Ersoy Savas - Halil
Necati Coskunses - Ben Korkarim
Öksüz Mustafa - Sen Yoksun Diye
Seckin Cicek - Be Gülüm
Taner Olgun - Sevdaya Düseli
Veysel Saygili - Arabaya Bindimde
Ahmet Kurt - Gözlerime Bi Bak Hele
Anonim - Sarhos
Aytac Ankara - Sivas Caddesi
Besim Bal - Bagisla Beni
Elmadagli Adnan - Ic Benim Icin
Emrah Demir - Seven Olmaz Ki
Öksüz Mustafa - Hata Ettim
Ömer Capar - Iki Gözüm
Taner Olgun - Mihrican
Ziya Dalkilic - Aksam Günesi
Ayasli Serhat - Özür Diliyorum
Cengiz Yilmaz - Leyli Leyli
Dilber Ay - Hata Benim
Elmadagli Adnan - Canim Benim
Emrah Demir - Söyleyemedim
Ersin Baran - Bizim Eller
Fatih Yesilgül - Yalnizim
Ugur Karakus - Kaldi Yarina
Veysel Saygili - Özledim
Yusuf Gül - Sen Degil
Abidin Arslantas - Canin Sag Olsun
Adem Kilic - Bir Görüste Asik Oldum
Cevdet Bulbul - Yoluma Giremedim
Dervis - Daglar Duydu Isyanimi
Devran Caglar - Asi
Emrah Dursun - Canin Sag Olsun
Hazar - Kader
Mine Kosan - Aklim Hep Sende
Muslum Gurses - Gidecek Bir Gun
Sertac Tacses - Zalim
Adnan Tayfur - Kaybolan Sabahlar
Ankarali Coskun - Sabir Ver Allah'im
Erdal Kiziltas - Hadi Yetis
Hasret - Sana Kalsin
Ismail Hazar - Mechul
Murat Senpinar - Ayrilik
Sami Celik - Unuttum Seni
Sertac Tacses - Benim Neyime
Ugur Bayar - Yar Olmaz
Yenikentli Nadir - Ne Dost Ne Ahbap
Adnan Yılmaz - Mezar
Bülent Sertaş - Ağlama Meleğim
Etkin - OyLe Git
Hasret - Beklemiyordum
Ibrahim Tatlises - Neye Yarar
Muhittin Secen - Ondan İciyorum
Selahattin Ozdemir - Agliyor
Sibel Pamuk - Vaktimiydi
Ugur Karakus - Neden Allahim
Yavuz Taner - En Mutlu Gunumde
Ali Ergun - Seneler
Ali Tekinture - Atese Dusmusum
Aytaç Tanık - Gelemezmisin
Eyup Oztekin - Bir Banu
Izzet Yildizhan - Hayirsiz
Mahsun Kırmızıgül - Adını Sen Koy
Numan Hadi - Serefsiz Sevgilim
Omer Serif Capar - Iki Gozum
Selahattin Ozdemir - Ihanetin Var
Tudanya - Kalpsiz
Ali Tekinture - Ask Dustugu Yeri Yakar
Arif Ceylan - Canim
Bayram & Serkan - Felek
Bülent Gökçe - Kötüler
Cengiz Celik - Tanima Beni
Gokhan Guney - Gozyasim Olsun
Murat Akgun - Git Gideceksen
Sinan Zorbey - Dayanamam
Ugur Salih - Ahim Bulacak Seni
Vahdet Vural - Isyanim Var
Ali Ibicek - Manolya
Baran - Yuz Karasi
Bülent Cirakli - Yalan Askin
Cemil Yilmaz - Huzurum Kalmadi
Erol Budan - Kapanmayan Yaransın
Erol Budan - Söküp Attım Kalbimden
Ibrahim Bala - Kurtulsam
Oguz Yilmaz - Sevdikce Sevdim
Tezcan Yildiz - Hasret
Arif Altunkaya - İlahi Ask
Bülent Gökçe - Seviyorum
Cemal Demirbilek - Can Dedim
Cengiz Kurtoğlu - Soran Olursa
Cengiz Poyraz - Ben Unutamadim Sen
Devran Çağlar - Yakarım Bu Şehri
Huseyin Oksuz - Vefasizin Kizi
Ibrahim Turgut - Sormayin Bana
Meltem - Duy Sesimi
Selahattin Ozdemir - Kimden Ogrendin
Baran Elyasa - Az Daha Vuracaktim
Bu Gün Satmış Olmalı Gecemi Biri
Bülent Ates - Silayi Ver
Cem Eraslan - Allah Cezami Versin
Coskun Direk - Lanet Olsun
Erol Budan - Git Ne Halin Varsa Gör
Huseyin Tatar - Kaderine Yan
Latif Dogan - Geregin Yok
Metin Işık - Senden Geçemem



Rar Şifresi : amazonic-erdal2007

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Cengiz Çelik Tanıma Beni şarkısını youtubeye de yükleyebilirseniz sevinirm

Yorum Gönder