4 Haziran 2013 Salı

Show Radyo - Orjinal Top 40 Listesi indir (23 Ocak 2013)




Show Radyo - Orjinal Top 40 Listesi (23 Ocak 2013)

320 Kbps Kalitesindedir

Yerli Karma Liste indir Download


Göksel - Yalnız Kuş
Murat Dalkılıç - Lüzumsuz Savaş
Özgün - Dur Gitme
Bengü - Haberin Olsun
Gripin - Yalnızlığın Çaresini Bulmuşlar
Hande Yener - Hasta
Gökhan Tepe - Tanrım Dert Vermesin
Model - Dağılmak İstiyorum
Mustafa Ceceli - Sevgilim
Yalın - Olmasa Da Olur
Bora Duran - Sen De Gidersen
Seksen Dört - Dokunma
Demet Akalın - Türkan
Mehmet Erdem - Herkes Aynı Hayatta
Emre Aydın - Beni Biraz Böyle Hatırla
Ziynet Sali - Herşey Güzel Olacak
Badem & Öykü Gürman - Değişmem
Merve Özbey - Duman
Sıla - Zor Sevdiğimden
Gülden Mutlu - Unutamam Dedin
Fettah Can - Rüzgar Ektim Biçeceğim
Kenan Doğulu - Şeytan Tüyü
Mor ve Ötesi - Oyunbozan
Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz
Bahadır Tatlıöz - Bedende Ruh Yokken
Gökçe - Oh Olsun
Sıla - İmkansız
Ajda Pekkan - Ben Yanmışım
Aynur Aydın - Ayrılıklar Mevsimi
Hadise - Biz Burdayız
Majeste - Hadi Sil Baştan
Mustafa Ceceli - Deli Gönlüm
Hande Yener - Dön Bana
Gülşen - Seyre Dursun Aşk
Funda Arar - Yoksun
Tan Taşçı - Sevda
Murat Dalkılıç - Kader
Gülben Ergen - Durdurun Dünyayı
Emir - Veda Gecesi
Gökhan Türkmen - Aşk Lazım



Rar Şifresi : amazonic-erdal2007

0 yorum:

Yorum Gönder