25 Mayıs 2013 Cumartesi

Radyo Viva - Orjinal Top 40 Listesi indir (17 Ocak 2013)




Radyo Viva - Orjinal Top 40 Listesi (17 Ocak 2013)

320 Kbps Kalitesindedir

Yerli Karma Liste indir Download


Bora Duran - Sen De Gidersen
Demet Akalın - Türkan
Özgün - Dur Gitme
Gökhan Tepe - Tanrım Dert Vermesin
Zara - Dilenci
Sıla - Aslan gibi
Mustafa Ceceli - Sevgilim
Nazan Öncel - Böyle Konuşma
Yalın - Olmasa Da Olur
Serdar Ortaç - Ne Bu Neşe
Ebru Gündeş - Yaparım Bilirsin
Emre Aydın - Beni Biraz Böyle Hatırla
Fettah Can - Rüzgar Ektim Biçeceğim
Emir - Veda Gecesi
Göksel - Yalnız Kuş
Gökhan Türkmen - Bitmesin
Hande Yener - Hasta
Model - Dağılmak İstiyorum
Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz
Gökhan Keser - Seninle Bozdum
İrem Derici - Bensiz Yapamazsın
Kenan Doğulu - Şeytan Tüyü
Bengü - Haberin Olsun
Gülden Mutlu - Unutamam Dedin
Mehmet Erdem - Herkes Aynı Hayatta
Gripin - Yalnızlığın Çaresini Bulmuşlar
Seksen Dört - Dokunma
Tarkan - Hatasız Kul Olmaz
Soner Sarıkabadayı - İnsan Sevmez Mi
Ziynet Sali - Herşey Güzel Olacak
Funda Arar - Geciken Gözyaşı
Murat Dalkılıç - Lüzumsuz Savaş
Sıla - İmkansız
Kolpa - Beni Aşka İnandır
Tan Taşçı - Sevda
Tuğba Özerk - Kolay Değil
Gülşen - Seyre Dursun Aşk
Ece Seçkin - Bu Ne Yaa
Burcu Güneş - Aşk Gribi
Ajda Pekkan - Severek Ayrılalım



Rar Şifresi : amazonic-erdal2007

0 yorum:

Yorum Gönder