27 Mayıs 2013 Pazartesi

Power Türk - Orjinal Top 40 Listesi indir (19 Ocak 2013)




Power Türk - Orjinal Top 40 Listesi (19 Ocak 2013)

320 Kbps Kalitesindedir

Yerli Karma Liste indir Download


Murat Dalkılıç - Lüzumsuz Savaş
Gripin - Yalnızlığın Çaresini Bulmuşlar
Ebru Gündeş - Yaparım Bilirsin
Göksel - Yalnız Kuş
Emre Aydın - Beni Biraz Böyle Hatırla
Gökhan Tepe - Tanrım Dert Vermesin
Yalın - Olmasa Da Olur
Sıla - İmkansız
Bengü - Haberin Olsun
Mehmet Erdem - Herkes Aynı Hayatta
Fettah Can - Rüzgar Ektim Biçeceğim
Ogün Şanlısoy - Dayanamam
Seksen Dört - Dokunma
Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz
Model - Dağılmak İstiyorum
Mustafa Ceceli - Sevgilim
Gökhan Keser - Seninle Bozdum
Demet Akalın - Yılan
Aynur Aydın - Ayrılıklar Mevsimi
Merve Özbey - Duman
Emir - Veda Gecesi
Bahadır Tatlıöz - Bedende Ruh Yokken
Tarkan - Aşk Gitti Bizden
Ziynet Sali - Herşey Güzel Olacak
Hande Yener - Hasta
Gülben Ergen - Durdurun Dünyayı
Mustafa Ceceli - Deli Gönlüm
Sıla - Zor Sevdiğimden
Gökhan Türkmen - Bitmesin
Demet Akalın - Giderli Şarkılar
Soner Sarıkabadayı - İnsan Sevmez Mi
Hande Yener - Dön Bana
Gökçe - Oh Olsun
Bora Duran - Sen De Gidersen
Soner Sarıkabadayı - Burada Biri Var
Gülden Mutlu - Unutamam Dedin
Majeste - Hadi Sil Baştan
Gülşen - Seyre Dursun Aşk
Tan Taşçı - İlk Bilen Sen Ol
Redd - Beni Sevdi Benden Çok



Rar Şifresi : amazonic-erdal2007

0 yorum:

Yorum Gönder