22 Mayıs 2013 Çarşamba

Power Türk - Orjinal Top 40 Listesi indir (05 Ocak 2013)




Power Türk - Orjinal Top 40 Listesi (05 Ocak 2013)

320 Kbps Kalitesindedir

Yerli Karma Liste indir Download


Murat Dalkılıç - Lüzumsuz Savaş
Ebru Gündeş - Yaparım Bilirsin
Sıla - İmkansız
Göksel - Yalnız Kuş
Model - Dağılmak İstiyorum
Emre Aydın - Beni Biraz Böyle Hatırla
Gökhan Tepe - Tanrım Dert Vermesin
Ogün Şanlısoy - Dayanamam
Gripin - Yalnızlığın Çaresini Bulmuşlar
Yalın - Olmasa Da Olur
Seksen Dört - Dokunma
Gökhan Keser - Seninle Bozdum
Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz
Mustafa Ceceli - Sevgilim
Fettah Can - Rüzgar Ektim Biçeceğim
Aynur Aydın - Ayrılıklar Mevsimi
Bengü - Haberin Olsun
Emir - Veda Gecesi
Hande Yener - Dön Bana
Ziynet Sali - Herşey Güzel Olacak
Demet Akalın - Türkan
Hande Yener - Hasta
Merve Özbey - Duman
Gökhan Türkmen - Bitmesin
Murat Dalkılıç - Kader
Tan Taşçı - İlk Bilen Sen Ol
Gökçe - Oh Olsun
Bora Duran - Sen De Gidersen
Tarkan - Aşk Gitti Bizden
Gülben Ergen - Durdurun Dünyayı
Gülden Mutlu - Unutamam Dedin
Mehmet Erdem - Hakim Bey
Bahadır Tatlıöz - Bedende Ruh Yokken
Gülşen - Seyre Dursun Aşk
Mehmet Erdem - Herkes Aynı Hayatta
Demet Akalın - Giderli Şarkılar
Ajda Pekkan - Severek Ayrılalım
Funda Arar - Geciken Gözyaşı
Gökçe Şanlıman - Soğuk Temmuz
Soner Sarıkabadayı - İnsan Sevmez Mi



Rar Şifresi : amazonic-erdal2007

0 yorum:

Yorum Gönder