25 Mayıs 2013 Cumartesi

Power Türk Adrenalin - Orjinal Remix Set indir (18 Ocak 2013)




Power Türk Adrenalin - Orjinal Remix Set (18 Ocak 2013)

320 Kbps Kalitesindedir

Yerli Karma Liste indir Download


Adrenalin Remix Set 1
Gülşen - Ne Kavgam Bitti Ne Sevdam
Gripin - Dokunma
Ajda Pekkan - Ben Yanmışım
Soner Sarıkabadayı - İnsan Sevmez Mi
Demet Akalın - Türkan
Murat Dalkılıç - Kader
Model - Dağılmak İstiyorum
Çelik - Hercai (Akustik)
Ajda Pekkan - Severek Ayrılalım
Tarkan - Hatasız Kul Olmaz
Aşkın Nur Yengi - Ay Inanmıyorum
Kenan Doğulu - Kalp Kalbe Karşı
Kolpa - Beni Aşka Inandır

Adrenalin Remix Set 2
Ajda Pekkan - Severek Ayrılalım
Tarkan - Hadi Bakalım
Bengü - Haberin Olsun
Mustafa Ceceli - Bir Yanlış Kaç Doğru
Ziynet Sali - Yanabiliriz
Ebru Gündeş - Yaparım Bilirsin
Kenan Doğulu - Doktor
Göksel - Gidesim Gelmiyor
Murat Dalkılıç - Bir Güzellik Yapsana
İzel - Hasretim
Yalın - Kalpten Dudağa
Gülşen - Seyre Dursun Aşk
Ferda Anıl Yarkın - Sonuna Kadar



Rar Şifresi : amazonic-erdal2007

0 yorum:

Yorum Gönder