25 Mayıs 2013 Cumartesi

Damar Fm - Orjinal Top 30 Listesi indir (15 Ocak 2013)




Damar Fm - Orjinal Top 30 Listesi (15 Ocak 2013)

320 Kbps Kalitesindedir

Yerli Karma Liste indir Download


Müslüm Gürses - Topraktan Bedene
Azer Bülbül - İyi Değilim
Güllü - Acımıyorsan
Cengiz Kurtoğlu - Yıllarım
Ferdi Tayfur - Ağlamazsam Uyuyamam
Hakkı Bulut - Kul Hatasız Olmaz
Yıldız Tilbe - Kara Sevda
Kibariye - Seni Yazdım Kalbime
Orhan Gencebay - Gitme
Hüseyin Altun - Hasret Akşamları
İbrahim Tatlıses - Sevdalandım
Hakan Taşıyan - Sen Uyurken Gideceğim
Mustafa Yıldızdoğan -  Saçların
Gülnaz - Esmer Meleğim
Bergen - Geceler
Emrah - Unutabilsem
Arif Susam - Ölümsüz Sevdim
Güçlü Soydemir - Sevmedim
Ceylan - İsyan
İbrahim Tatlıses - Yemin Ettim
Ahmet Şafak - Yüreğinle Gel
Gülden Karaböcek - Sonum Olursun
Hüseyin Kağıt - Öbür Dünyada Sen Yan
Kamuran Akkor - Bir Ateşe Attın Beni
Bahadır Aydoğan - Razıyım
Orhan Esen - Kal Diyemem Ki
Ümit Yaşar - Sevemiyorum
Adnan Şenses - Kavuşamadık
Cavit Karabey - Sevdiğim
Özkan Özcan - Hayatı Tesbih Yapmışım



Rar Şifresi : amazonic-erdal2007

0 yorum:

Yorum Gönder