4 Haziran 2013 Salı

Çeşitli Sanatçılar - Nazım Hikmet Şarkıları 2 indir (2013)


Çeşitli Sanatçılar - Nazım Hikmet Şarkıları 2 (2013)

192 Kbps Kalitesindedir

Yerli Karma Liste indir Download


Ezginin Günlüğü - Seni Düşünmek Güzel
Grup Yorum - Seni Seviyorum
Onur Akın - Seviyorum Seni
Ahmet Kaya - Şeyh Bedrettin Destanı
Esin Afşar - Tahir ile Zühre
Sema Taksim - Tahirle Zühre Meselesi
Hasan Yükselir - Tuna
Onur Akın - Tuna Üstüne Söylenmiştir
Yusuf Dağüstün - Türkiye İşçi Sınıfına
Zülfü Livaneli - Vapur
Fuat Saka - Vasiyet
Grup Ekin - Yatar Bursa Kalesinde 
Grup Dalga - Açlık Ordusu
Ayşegül - Ankara'da Yedim Taze Meyvayı
Zülfü Livaneli - Annelerin Ninnilerinden
Zülfü Livaneli - Arhavilli İsmail
Yeni Türkü - Beyazıt Meydanındaki Ölü
Timur Selçuk - Güneşin Sofrasındayız
Sadık Gürbüz - Japon Balıkçısı
Grup Merhaba - Memleketim
Selda Bağcan - Sen Memleketimsin
Sevinç Eratalay - Seni Düşünmek
Sezen Aksu - Tenna
Zülfü Livaneli - Yiğidim Aslanım 
Cem Karaca - Çok Yorgunum
Münir Nurettin - Kanatları Gümüş Bir Kuş 
Cem Karaca - Herkes Gibisin
Nilüfer Akbal - Güneşli Günler 
Mesut Mertcan - Karıma Mektup 
Edip Akbayram - Kıymayın Efendiler 
Edip Akbayram - Özgürlük 
Edip Akbayram - Bu Vatana Nasıl Kıydınız
Gürsel Koçak - Martılar Çırparlar Kanat



Rar Şifresi : amazonic-erdal2007

0 yorum:

Yorum Gönder