23 Mayıs 2013 Perşembe

Vodafone Müzik - Orjinal Top 30 Listesi indir (11 Ocak 2013)




Vodafone Müzik - Orjinal Top 30 Listesi (11 Ocak 2013)

320 Kbps Kalitesindedir

Yerli Karma Liste indir Download


Mustafa Ceceli - Sevgilim
Göksel - Yalnız Kuş
Can Bonomo - Başkan
Mehmet Erdem - Herkes Aynı Hayatta
Ziynet Sali - Herşey Güzel Olacak
Bengü - Haberin Olsun
Özcan Deniz - Sen Yarim İdun
Hande Yener - Hasta
Demet Akalın - Türkan
Yalın - Olmasa Da Olur
Ebru Gündeş - Yaparım Bilirsin
Kenan Doğulu - Şeytan Tüyü
Tarkan - Hatasız Kul Olmaz
Özgün - Dur Gitme
Fettah Can - Rüzgar Ektim Biçeceğim
Murat Dalkılıç - Lüzumsuz Savaş
Gökhan Tepe - Tanrım Dert Vermesin
Kolpa - Beni Aşka İnandır
Model - Dağılmak İstiyorum
Emir - Veda Gecesi
Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz
İsmail Yk - Ben Senin Ananın
Gökhan Türkmen - Bitmesin
Gülden Mutlu - Unutamam Dedin
Sıla - İmkansız
Enbe Orkestrası - Hikaye
Badem & Öykü Gürman - Değişmem
Bora Duran - Sen De Gidersen
Emre Aydın - Beni Biraz Böyle Hatırla
Gripin - Yalnızlığın Çaresini Bulmuşlar



Rar Şifresi : amazonic-erdal2007

0 yorum:

Yorum Gönder