21 Mayıs 2013 Salı

Ttnet Dinlenen - Orjinal Top 40 Listesi indir (04 Ocak 2013)




Ttnet Dinlenen - Orjinal Top 40 Listesi (04 Ocak 2013)

320 Kbps Kalitesindedir

Yerli Karma Liste indir Download


Demet Akalın - Giderli Şarkılar
Mustafa Ceceli - Sevgilim
Murat Dalkılıç - Lüzumsuz Savaş
Yalın - Olmasa Da Olur
Ziynet Sali - Herşey Güzel Olacak
Demet Akalın - Türkan
Rihanna - Diamonds
Özcan Deniz - Sen Yarim İdun
Model - Dağılmak İstiyorum
Hande Yener - Hasta
Psy - Gangnam Style
Gökhan Tepe - Tanrım Dert Vermesin
Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz
Gripin - Yalnızlığın Çaresini Bulmuşlar
Fettah Can - Rüzgar Ektim Biçeceğim
Badem & Öykü Gürman - Değişmem
Ebru Gündeş - Yaparım Bilirsin
Seksen Dört - Dokunma
Bora Duran - Sen De Gidersen
Göksel - Yalnız Kuş
Sıla - Zor Sevdiğimden
Badem & Halil Sezai - Sonsuz Aşk
Hande Yener - Kraliçe
Özgün - Dur Gitme
Emre Aydın - Beni Biraz Böyle Hatırla
Tarkan - Hatasız Kul Olmaz
Demet Akalın - Yılan
Gülden Mutlu - Unutamam Dedin
Mehmet Erdem - Herkes Aynı Hayatta
Bengü - Haberin Olsun
Alex Ferrari - Bara Bara Bere Bere
Kenan Doğulu - Şeytan Tüyü
Maroon 5 - One More Night
Zara - Dilenci
Enbe Orkestrası - Hikaye
Far East Movement - Turn Up The Love
İsmail Yk - Ben Senin Ananın
Birol Giray & Ayşe Hatun - Sen Ve Ben
Mor ve Ötesi - Oyunbozan
Soner Sarıkabadayı - İnsan Sevmez Mi



Rar Şifresi : amazonic-erdal2007

0 yorum:

Yorum Gönder