22 Mayıs 2013 Çarşamba

Show Radyo - Orjinal Top 40 Listesi indir (09 Ocak 2013)




Show Radyo - Orjinal Top 40 Listesi (09 Ocak 2013)

320 Kbps Kalitesindedir

Yerli Karma Liste indir Download


Murat Dalkılıç - Lüzumsuz Savaş
Gripin - Yalnızlığın Çaresini Bulmuşlar
Ziynet Sali - Herşey Güzel Olacak
Bora Duran - Sen De Gidersen
Model - Dağılmak İstiyorum
Özgün - Dur Gitme
Göksel - Yalnız Kuş
Bengü - Haberin Olsun
Mehmet Erdem - Herkes Aynı Hayatta
Emre Aydın - Beni Biraz Böyle Hatırla
Gökhan Tepe - Tanrım Dert Vermesin
Hande Yener - Hasta
Mustafa Ceceli - Sevgilim
Sıla - İmkansız
Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz
Kenan Doğulu - Şeytan Tüyü
Fettah Can - Rüzgar Ektim Biçeceğim
Badem & Öykü Gürman - Değişmem
Gökhan Türkmen - Bitmesin
Yalın - Olmasa Da Olur
Seksen Dört - Dokunma
Merve Özbey - Duman
Gökçe - Oh Olsun
Ajda Pekkan - Ben Yanmışım
Gülden Mutlu - Unutamam Dedin
Aynur Aydın - Ayrılıklar Mevsimi
Hadise - Biz Burdayız
Mustafa Ceceli - Deli Gönlüm
Demet Akalın - Türkan
Sıla - Zor Sevdiğimden
Gülşen - Seyre Dursun Aşk
Hande Yener - Dön Bana
Funda Arar - Geciken Gözyaşı
Tan Taşçı - Sevda
Murat Dalkılıç - Kader
Gülben Ergen - Durdurun Dünyayı
Mor ve Ötesi - Oyunbozan
Bahadır Tatlıöz - Bedende Ruh Yokken
Tarkan - Aşk Gitti Bizden
Gökhan Keser - Seninle Bozdum



Rar Şifresi : amazonic-erdal2007

0 yorum:

Yorum Gönder