21 Mayıs 2013 Salı

Radyo Viva - Orjinal Top 40 Listesi indir (03 Ocak 2013)




Radyo Viva - Orjinal Top 40 Listesi (03 Ocak 2013)

320 Kbps Kalitesindedir

Yerli Karma Liste indir Download


Gökhan Tepe - Tanrım Dert Vermesin
Bora Duran - Sen De Gidersen
Özgün - Dur Gitme
Demet Akalın - Türkan
Sıla - Aslan gibi
Mustafa Ceceli - Sevgilim
Alex - Bilmece
İrem Derici - Bensiz Yapamazsın
Ziynet Sali - Herşey Güzel Olacak
Yalın - Olmasa Da Olur
Gökhan Türkmen - Bitmesin
Murat Dalkılıç - Lüzumsuz Savaş
Model - Dağılmak İstiyorum
Kolpa - Beni Aşka İnandır
Kenan Doğulu - Şeytan Tüyü
Sıla - İmkansız
Gülşen - Seyre Dursun Aşk
Fettah Can - Rüzgar Ektim Biçeceğim
Serdar Ortaç - Ne Bu Neşe
Gökhan Keser - Seninle Bozdum
Mehmet Erdem - Herkes Aynı Hayatta
Gülden Mutlu - Unutamam Dedin
Seksen Dört - Dokunma
Zakkum - Ben Böyle Değildim
Hande Yener - Hasta
Göksel - Yalnız Kuş
Gripin - Yalnızlığın Çaresini Bulmuşlar
Tuğba Özerk - Kolay Değil
Emre Aydın - Beni Biraz Böyle Hatırla
Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz
Tarkan - Hatasız Kul Olmaz
Emir - Veda Gecesi
Ebru Gündeş - Yaparım Bilirsin
Tan Taşçı - Sevda
Ajda Pekkan - Severek Ayrılalım
Bengü - Haberin Olsun
Burcu Güneş - Aşk Gribi
Ece Seçkin - Bu Ne Yaa
Funda Arar - Geciken Gözyaşı
Soner Sarıkabadayı - İnsan Sevmez Mi



Rar Şifresi : amazonic-erdal2007

0 yorum:

Yorum Gönder