22 Mayıs 2013 Çarşamba

Pal Fm - Orjinal Top 40 Listesi indir (10 Ocak 2013)




Pal Fm - Orjinal Top 40 Listesi (10 Ocak 2013)

320 Kbps Kalitesindedir

Yerli Karma Liste indir Download


Gripin - Yalnızlığın Çaresini Bulmuşlar
Merve Özbey - Duman
Bora Duran - Sen De Gidersen
Bengü - Haberin Olsun
Model - Dağılmak İstiyorum
Seksen Dört - Dokunma
Mehmet Erdem - Herkes Aynı Hayatta
Kenan Doğulu - Şeytan Tüyü
Ziynet Sali - Herşey Güzel Olacak
Sıla - İmkansız
Emre Aydın - Beni Biraz Böyle Hatırla
Mustafa Ceceli - Deli Gönlüm
Funda Arar - Geciken Gözyaşı
Murat Dalkılıç - Lüzumsuz Savaş
Gökhan Türkmen - Bitmesin
Özgün - Dur Gitme
Demet Akalın - Türkan
Hande Yener - Hasta
Gökhan Tepe - Tanrım Dert Vermesin
Tan Taşçı - Sevda
Burcu Güneş - Aşk Gribi
Zakkum - Ben Böyle Değildim
Serdar Ortaç - Ne Bu Neşe
Gülşen - Seyre Dursun Aşk
Tarkan - Hatasız Kul Olmaz
Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz
Demet Akalın - Yılan
Yalın - Kasma
Fettah Can - Rüzgar Ektim Biçeceğim
Röya - Gönder
Göksel - Yalnız Kuş
Burcu Güneş - Bir Sevgi İstiyorum
Aslı - Gökyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar
Badem & Öykü Gürman - Değişmem
Murat Boz - Aşkın Suçu Yok
Mustafa Sandal - Ego
Sıla - Zor Sevdiğimden
Gülben Ergen - Durdurun Dünyayı
Gökçe - Oh Olsun
Bahadır Tatlıöz - Bedende Ruh Yokken



Rar Şifresi : amazonic-erdal2007

0 yorum:

Yorum Gönder