22 Mayıs 2013 Çarşamba

Mydonose Türk - Orjinal Top 40 Listesi indir (06 Ocak 2013)




Mydonose Türk - Orjinal Top 40 Listesi (06 Ocak 2013)

320 Kbps Kalitesindedir

Yerli Karma Liste indir Download


Murat Dalkılıç - Lüzumsuz Savaş
Ebru Gündeş - Yaparım Bilirsin
Model - Dağılmak İstiyorum
Tarkan - Aşk Gitti Bizden
Kenan Doğulu - Şeytan Tüyü
Bengü - Haberin Olsun
Sıla - İmkansız
Gökhan Türkmen - Bitmesin
Seksen Dört - Dokunma
Emre Aydın - Beni Biraz Böyle Hatırla
Ziynet Sali - Herşey Güzel Olacak
Gökhan Tepe - Tanrım Dert Vermesin
Funda Arar - Geciken Gözyaşı
Mehmet Erdem - Herkes Aynı Hayatta
Gripin - Yalnızlığın Çaresini Bulmuşlar
Yalın - Olmasa Da Olur
Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz
Kolpa - Beni Aşka İnandır
Zakkum - Ben Böyle Değildim
Demet Akalın - Giderli Şarkılar
Hande Yener - Hasta
Mustafa Ceceli - Deli Gönlüm
Göksel - Yalnız Kuş
Tuğba Özerk - Kolay Değil
Gülşen - Seyre Dursun Aşk
Murat Dalkılıç - Kader
Bora Duran - Sen De Gidersen
Demet Akalın - Türkan
Hande Yener - Kraliçe
Gülden Mutlu - Unutamam Dedin
Gülben Ergen - Yok Acelem
Emir - Veda Gecesi
Ece Seçkin - Bu Ne Yaa
Tan Taşçı - Sevda
Özgün - Dur Gitme
Serdar Ortaç - Ne Bu Neşe
Merve Özbey - Duman
Badem & Öykü Gürman - Değişmem
Gökhan Keser - Seninle Bozdum
Soner Sarıkabadayı - İnsan Sevmez Mi



Rar Şifresi : amazonic-erdal2007

0 yorum:

Yorum Gönder