21 Mayıs 2013 Salı

Damar Fm - Orjinal Top 30 Listesi indir (01 Ocak 2013)




Damar Fm - Orjinal Top 30 Listesi (01 Ocak 2013)

320 Kbps Kalitesindedir

Yerli Karma Liste indir Download


Ferdi Tayfur - Ağlamazsam Uyuyamam
Azer Bülbül - İyi Değilim
Müslüm Gürses - Topraktan Bedene
Hakkı Bulut - Kul Hatasız Olmaz
Güllü - Acımıyorsan
Cengiz Kurtoğlu - Yıllarım
Hüseyin Altun - Hasret Akşamları
Hakan Taşıyan - Sen Uyurken Gideceğim
Orhan Gencebay - Gitme
Yıldız Tilbe - Kara Sevda
Bergen - Geceler
Mustafa Yıldızdoğan -  Saçların
Ahmet Şafak - Yüreğinle Gel
Özkan Özcan - Hayatı Tesbih Yapmışım
Kibariye - Seni Yazdım Kalbime
Kamuran Akkor - Bir Ateşe Attın Beni
Emrah - Unutabilsem
İbrahim Tatlıses - Sevdalandım
Hüseyin Kağıt - Öbür Dünyada Sen Yan
Gülnaz - Esmer Meleğim
Gülden Karaböcek - Sonum Olursun
İbrahim Tatlıses - Yemin Ettim
Arif Susam - Ölümsüz Sevdim
Bahadır Aydoğan - Razıyım
Güçlü Soydemir - Sevmedim
Orhan Esen - Kal Diyemem Ki
Ümit Yaşar - Sevemiyorum
Adnan Şenses - Kavuşamadık
Ceylan - İsyan
Cavit Karabey - Sevdiğim



Rar Şifresi : amazonic-erdal2007

0 yorum:

Yorum Gönder