22 Mayıs 2013 Çarşamba

Çeşitli Sanatçılar - 120 Aşk Şarkısı (2012) Full Albüm indir




Çeşitli Sanatçılar - 120 Aşk Şarkısı (2012)

192 Kbps Kalitesindedir

Yerli Full Albüm indir Download


120 Aşk Şarkısı Cd / 1
Tarkan - Sen Çoktan Gitmişsin
Ajda Pekkan - Ben Yanmışım
Sezen Aksu - Kaybolan Yıllar
Göksel - Uzaktan
Mustafa Ceceli - Es
Emre Aydın - Soğuk Odalar
İlhan Şeşen - Neler Oluyor Bize
Volkan Konak - Ayletme Beni
Soner Sarıkabadayı - Pişman Değilim
Zakkum - Ben Böyle Değildim
Nilüfer & Badem - İntizar
Sezen Aksu - Biliyorsun

120 Aşk Şarkısı Cd / 2
Pınar Aylin - Kaç Yıl Geçti Aradan
Bora Duran - Gül Senin Tenin
Mustafa Ceceli - Sevgilim
Ferhat Göçer - Ayrılsak Ölürüz Biz
Kolpa - Yatağın Soğuk Tarafı
Funda Arar - Hayat Arkadaşı
Emre Aydın - Beni Biraz Böyle Hatırla
Ayşe Özyılmazel - Su Gibi Gel
Alex - Bilmece
Mavi - Aç Kapıyı Gir İçeri
Gökhan Tepe - Zor Aşık
Esma Er - Soru İşaretleri

120 Aşk Şarkısı Cd / 3
Sezen Aksu - Unuttun Mu Beni
Nazan Öncel - Böyle Konuşma
Nilüfer & Ş.Ferah - Erkekler Ağlamaz
Nil - Hakkında Herşeyi Duymak
Sertab Erener - Bir Varmışım
Model - Pembe Mezarlık
Funda Arar - Anmam Adını
Zakkum - Ah Bu Şarkıların
Enbe & E.Günaydın - Gidiyorum Aşkım
Ferhat Göçer - Gül Ki
Gülşen - Sözde Ayrılık
Zeki Güner - Haberin Olsun
Volkan Konak - Aynalar

120 Aşk Şarkısı Cd / 4
Tarkan - Kayıp
Burcu Güneş - Oflaya Oflaya
A.Pekkan & Y.Sadakat - Ucuz Roman
Sezen Aksu - Vay
Sertab Erener - Ayrılık ve Biz
Model - Değmesin Ellerimiz
Mustafa Ceceli - Şarkı
Zakkum - Anason
Funda Arar - Aşkın Bana Değdi Değeli
Berkay - Ele İnat
Gülşen - Yeni Biri
Enbe & Gülşah Tütüncü - Hiç Gitmesin
Ömür Gedik & Halil Sezai - Paramparça

120 Aşk Şarkısı Cd / 5
Kenan Doğulu - En Kıymetlim
Sertab Erener - Bir Çaresi Bulunur
M.Ceceli & E.Günaydın - Eksik
Ferhat Göçer - Üzüm
Sezen Aksu - İkinci Bahar
Ziynet Sali - Dolaşayım Damarlarında
Eren Sandal - Rüzgar
Ferhat Göçer - Kalp Kırılsa Da Sever

120 Aşk Şarkısı Cd / 6
A.Pekkan & T.Işıklı - Bir Günah Gibi
Soner Sarıkabadayı - Buz
Kerem Bayar - Hatıran Bende Kaldı
Volkan Konak - Yarim Yarim
Mustafa Ceceli - Hastalıkta Sağlıkta
Ziynet Sali - Beş Çayı
Nilüfer - Zalimin Kararı
Gökhan Tepe - Beyaz Sayfa
Kenan Doğulu - Baş Harfi Ben
Ferhat Göçer - Son Aşkım
Gökhan Özen - Resimler Hayaller
Aslı Güngör - Son Öpücük
Sezen Aksu - Sorma

120 Aşk Şarkısı Cd / 7
Sezen Aksu - Keskin Bıçak
Nükhet Duru - Melankoli
Alpay - Eylülde Gel
Ferhat Göçer - Aşkların En Güzeli
Seferad - Ne Farkeder
Kenan Doğulu - Tutamıyorum Zamanı
Gökhan Özen - Kalbim Seninle
Bulutsuzluk - Sözlerimi Geri Alamam
Mirkelam - Unutulmaz
Yüksek Sadakat - Pervane
Haluk Levent - Dert Olur
Hande Yener - Güvenemiyorum
Yeşim Salkım - Erguvan
Ahmet Koç - Hotel California

120 Aşk Şarkısı Cd / 8
Gökhan Özen - Biraz Sen Varsın
Ajda Pekkan - Mucize
Kenan Doğulu - Dön Gel
Sezen Aksu - İstanbul İstanbul Olalı
Yüksek Sadakat - Döneceksin Diye
Mfö - Vurgun Yedim
Ferhat Göçer - Sevgisiz Olmaz
İlhan Şeşen - Kaldım Odalarda
Hande Yener - Senden İbaret
Coşkun Demir - Vakit Akşam Oldu
Lava - Gidersen
Onur Bastürk - Gidenlerden
Ahmet Koç - Love Story

120 Aşk Şarkısı Cd / 9
MFÖ - Sarı Laleler
Ajda Pekkan - Sevdalı Başım
Zeynep Casalini - Dokunma Bana
Mirkelam - Sevgi Tanecikleri
Nev - Zor
İlhan Şeşen - Bu Sabah
Ömür Göksel - Bir Telefonun Yeter
Işıl Yücesoy - Açılmamış Mektup
Sefarad - Aman Aman
Gönül Yazar - Dönemezki Bana
Emre Altuğ - Gel Gel
Enbe Orkestrası - Gidersen Git
Osman İşmen - The Silence The Night

120 Aşk Şarkısı Cd / 10
A.Güngör & F.Göçer - Kalp Kalbe Karşı
Mustafa Ceceli - Unutamam
Ferhat Göçer - Takvim
Sezen Aksu - Pişman Olduğun Zaman
Kenan Doğulu - Ara Beni Lütfen
İzel - Gurur
Mirkelam - Martılar Şarkılar Vicdansız
Burak Kut - Yalan Oldu
Tuğba Özerk - Acı Hatıralar
Gökhan Özen - Seni Özledim
Emre Altuğ - Senin Tenin Senin Kokun
Asım Gökmen - Yorgun Bahar
Yeliz - Ağla Kalbim


0 yorum:

Yorum Gönder